Friday, March 12, 2010

...Terkenang....

Bismillahhirrahamanirrahim,
In the Name of Allah the Most Gracious the Most Merciful..


Sudah berminggu blog ini tidak di update..Sejak kebelakangan ini ana agak busy untuk preparation mid sem.. Alhamdulillah,,, finally finish it...huuu Semalam, result SPM2009 diumumkan secara rasmi. Beberapa kenalan ana mendapat 10A+ n 9A+... Tahniah buat mereka dan 225 lagi pelajar yg mendapat straight A+.. Setiap helaan nafas itu terbayar akhirnya.

Ketika seorang kenalan ana menelefon ana untuk mengkhabarkan kejayaannya, fikiran ana mengimbas kembali kepada kenangan ana ketika result spm2008 diumumkan. setahun sudah detik itu berlalu.. Pantas pergi sebagai sebuah kenangan. Tidak dapat ana nafikan rsult spm ana pd tahun 2008 itu merupakan titik tolak kepada diri ana sekarang. Menjadi permulaan kepada s
ebuah tangisan dan kegembiraan. Menjadi sesuatu yg membentuk kematangan....dan yg pling penting ianya merapatkan lagi ana kepada Sang Pencipta.. Terima kasih Ya Allah kerana telah memilih ana untuk melengkapkan 1426 calon yang mendapat straight A1 spm2008.. walaupun setahun sudah ianya berlalu, kenangan nya tetap terpahat dan kesannya dapat dilihat pada diri ana kini.

#kepada calon spm2009 yg mendapat keputusan yg amat membanggakan, tahniah ana ucapkan. Best of luck for the next stage.. Something 'big' waiting you all!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...