Monday, July 9, 2012

Original Beat Tour


Baru-baru ni aku telah mendapatkan original earphone beat tour by dr dre ni..ok. sekali lagi duit telah di bazirkan..



Mungkin ramai yang mempertikaikan kenapa harga earphone ni sampai separuh daripada harga newipad tu.. Sedangkan produk tiruan monster beat tour ni melambak dekat pasaran dan di katakan mempunyai kualiti hampir 90% sama dengan original dengan harga pun murah 90%.. Boleh percaya ke????


ok..setelah mencuba beat tour ni, aku rasa aku tahu sebab apa harga nya agak mahal... kualiti bunyi yang di keluarkan beat tour ni aku rasa sangat hebat dan mustahil untuk mendapatkan kualiti sound yang seumpama dengan nya dari earphone murah dan sangat jauh berbeza dari produck tiruan monster beat walaupun grade oem. Lagi-lagi apabila membuat sound check dengan ipod... kualiti sound dari beat tour ni tak berkurang walaupun volume di buka sampai maksimum..

walaupun harganya agak mahal,, tapi aku rasa sesuatu yang berbaloi..ada warranty by monster beat lagi setahun untuk apa jua kerosakan..

 trust me you get what you pay... every single cent have a value..



 



Life too short to to listen to bad earphone.





3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. haha, ya, earphone yang bagus tu memang best...i minat juga earphone yang bagus...rasanya memang berbeza dengan earphone ciplak dalam market ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...