Sunday, January 22, 2012

Kembali ke Bumi Itu..

Bismillahirrahmanirrahim,
In the name of ALLAH the Most Gracious the Most Merciful...


Salam and hai to all readers. Lama rasanya tak menconteng di absolutely-is.. Busy sikit packing barang semua. Maklumlah semester baru dah nak bermula. Waktu pelajar2 universiti lain semua tengah bergembira dengan cuti semester yang baru bermula, waktu tu lah aku sibuk nak register sem baru. Haishh..pelik betul sistem universiti tercinta ku ini. Tapi tak apa... pahit ke manis ke or even kelat, telan je la kan.

Cuti 4bulan yang dulu di tunggu-tunggu dah pun habis. Rasa macam sekejap je. Kalau bagi setahun pun aku akan cakap sekejap jugak. Seriously bagi aku tidak ada tempat di dunia nyata ini yang mampu membuatkan hatiku gembira dan tenang seperti di rumah. So, aku amat-amatlah menyokong slogan "rumahku syurgaku"..heee..

Actually tak ada semangat pun nak balik ke universiti ni. Dengan kaki aku yang tak beroperate tu..haha..sebut pasal operate ni,, tak jadi nak pergi operate 17hb hari tu, Tunggu cuti-cuti sem yang akan datang je lah.Let hope it will not become worse. Apa-apa pun aku dah pun berada di bawah langit sebelah sini., untuk meneruskan kehidupan sebagai pelajar.Tak banyak pun berubah tempat ni dari 4bulan dulu...bajet macam 4tahun je kan nak berubah-ubah..





Semperna semester baru yang akan bermula ni, rasa macam tak complete pulak kan kalau azam untuk sem ni tak buat. Tapi kalau buat pun tercapai ke??? haha.. Whatever is it, try to do the best, enjoy the life as long as it will not bring you away from ALLAH,, and not forget one thing..

"BIAR SAMPAI KE BINTANG, JANGAN BERHENTI DI BULAN"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...