Wednesday, January 9, 2013

Almost End...



Post ke 2 untuk tahun 2013.. 

Agak menyedihkan sebab cuti semester aku hampir berakhir.. 4bulan macam kejap je.. Definitely I will miss you holidays!!.. After this,, 2tahun tak cuti dahh sampai lah grade.. Sound scary..

Aku tersangat lah tak excited untuk balik uni ni.. kan bagus kalau boleh start balik cuti 4 bulan ni... I'm really need time machine noww..

Apa boleh buat, nama pun student. Tapi aku rasa better jadi student dari pekerja ye dakk.. At least I got holidays.. Aku bercadang untuk takkan berhenti selagi aku tak dapat doctorate of philosophy, InsyaALLAH.. angan-angan kene tinggi,,  cuz without dream, you're not really lives.. so.. let dream to fly high =)

kalau ikot structure curriculum tu,, dalam 2 tahun lagi tempoh untuk aku tamatkan 1st degree ni.. I know the 2 years remaining will be tough.. but who care?? there are so much tough things in the world..  just endure it and keep fighting!

Wish the remaining of my life will be success,,, If u dunno what the success mean.. Its when your signature become autograph
 
I have a dream.
I believe in that dream
Please watch over me
Standing in front of that cold wall called fate


 
let show to the world,,, how beauty the teenage chase the dream


#sambung layan mtv taylor swift.. lepas tu layan t-ara pulak..best sikit...haha...k..byee



 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...